بسمه تعالی

قوانین و شرایط استفاده از سایت آراز فرش کریم نژاد

شرایط و قوانین سایت آراز فرش کریم نژاد

قوانین و شرایط استفاده از سایت آراز فرش کریم نژاد

۱) رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران

خرید کالا از سایت  آراز فرش کریم نژاد بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

۲) سوء استفاده از اطلاعات آراز فرش کریم نژاد

خدمات و محتویات این سایت براى استفاده مشتریان عرضه شده است و مالکیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به آراز فرش کریم نژاد بوده و هرگونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد.

۳) حفظ حریم شخصی کاربران

فروشگاه اینترنتی سایت  آراز فرش کریم نژاد  به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر، واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

۴) بروز رسانی اطلاعات ومحتویات

اطلاعات درج شده در خصوص مشخصات فنی کالاها و فایل های ارائه شده به صورت خلاصه و کلی بوده و این فروشگاه به طور مداوم نسبت به بررسی و بروز رسانی اطلاعات ومحتویات آن اقدام خواهد نمود.

۵) لازم بودن ثبت اطلاعات صحیح توسط کاربر

کاربران هنگام سفارش کالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح و کامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و ارسال صحیح سفارش خواهد شد.

۶) مشکلات غیر مرتبط با سایت

وبسایت اینترنتی آراز فرش کریم نژاد هیچگونه مسئولیتی در مورد مشکلاتی که خارج از مدیریت این سایت باشند را نمی پذیرد. ( همانند نقص اینترنت ، سیستم بانکی ، مسائل مخابراتى ، تجهیزات سخت افزاری وغیره)

۷) لزوم ارتباط کاربران فقط در رابطه با موضوع فعالیت سایت

کلیه ابزارهایی که در سایت  آراز فرش کریم نژاد  با هدف ارتباط با مشتریان به کار گرفته می شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و کاربران متعهد هستند که از این ابزارصرفا برای ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با فعالیت سایت باشد.

۸) هدف از ایجاد بخش نظرات

هدف از ایجاد بخش نظرات در  آراز فرش کریم نژاد ، اشتراک گذاری تجربه خرید محصولاتی است که به فروش می رسد. بخش نظرات  آراز فرش کریم نژاد  با دیگر سایت ها و شبکه های اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد که پس از بررسی و تایید کارشناسان، امکان مشاهده وجود دارد. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمی‌شود و در نتیجه در سایت به نمایش درنمی آید.  آراز فرش کریم نژاد در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد و نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید فنی  آراز فرش کریم نژاد  درباره محتویات نظر نیست.

۹) لزوم دقت کاربر در خرید محصولات

در سایت  آراز فرش کریم نژاد در هنگام خرید لیست محصولات انتخابی و تعداد آن، در سبد خرید برای کاربر نمایان می شود، بنابراین خریدار موظف است در انتخاب محصولات و تعداد آن دقت نماید. در صورتی که کاربر در انتخاب محصول و یا تعداد محصول اشتباه کند و پس از تکمیل فرآیند پرداخت متوجه اشتباه خود شود، تمامی عواقب مربوط به خود کاربر بوده و  آراز فرش کریم نژاد  هیچ مسئولیتی در این مورد نخواهد داشت. پس خواهشمندیم در انتخاب نهایی محصول مورد نظر و تعداد آن دقت نمایید.

۱۰) شرایط ارسال کالا

محصولات پستی پس از روز خرید تا 2 روز کاری بعد از پرداخت توسط  آراز فرش کریم نژاد به کاربر ارسال می شود. ( روز خرید و روز پس از خرید مختص آماده سازی و بسته بندی می باشد) ، همچنین کاربر پس از خرید با مراجعه به صفحه پروفایل خود می تواند تاریخچه خرید خود را مشاهده نماید. علاوه بر این فاکتور محصولات خریداری شده بلافاصله پس از پرداخت به ایمیلی که توسط کاربر ثبت شده ارسال می گردد

از توجه شما سپاسگزاریم.